Veel gestelde vragen
Contact

Company update

’s-Hertogenbosch – 19 maart 2018,  Als organisatie ontkomen we er niet geheel aan. Het werkveld binnen de gebouwde omgeving is vol dynamiek, de markt is aangetrokken, kansen doen zich voor, de personeelsmarkt is in beweging en organisaties passen zich aan en ontwikkelen zich voor de toekomst.

Graag brengen wij u op de hoogte van de volgende wijzigingen binnen de werkmaatschappijen die ik vertegenwoordig.

 

  • De vliegende start van CAPTAE
  • Personeelsmutatie WHC

De vliegende start van Captae

Per 1 maart is de nieuwe organisatie Captae van start gegaan met haar werkzaamheden binnen het vastgoedbeheer. Wat een fantastische start!

Veel klanten stelden mij de vraag: “Kunnen jullie ook niet het vastgoedbeheer voor mij organiseren en oppakken?

Dit is niet wat je er zo even erbij doet. Dit is een vak apart en vergt voor de medewerkers specifieke kennis, vaardigheden en combinatie van competenties. Afijn, combinaties zoals wij denken de juiste efficiency en kwaliteit te kunnen leveren voor onze klanten. Daarom is Captae als zelfstandige en onafhankelijke organisatie in de markt gezet, met een eigen focus en specialisme.

Graag stel ik u voor aan André van Lavieren. Per 1 maart jl. is André begonnen als verantwoordelijke voor de organisatie. Dit doet hij samen met Lex van der Bijl met ondersteuning van de aanwezig backoffice.

André van Lavieren pakt het vastgoedbeheer

voor zijn klanten op een efficiënte en praktische

wijze aan.

Lex van der Bijl zijn de handen, 

ogen en oren in het veld.

Voor Captae staan de kernwaarden Betrouwbaar, Overzichtelijk en Vertrouwd voor onze diensten altijd voorop. Wij vinden het super belangrijk dat dit door onze klanten zo beleefd en ervaren wordt. Hoe fijn is het werken als het beheer en het proces soepel en pro-actief verloopt. Dit is naast onze brede kennis en vaardigheden, onder andere één van onze onderscheidende factoren.

Wij nodigen u uit om onze website te bezoeken, www.captae.nl,  waarin precies wordt weergegevens wat Captae is, welke dienstverlening aangeboden wordt en op welke wijze dit plaatsvindt!

Wij denken graag met u mee over de toekomst van uw vastgoed en helpen u op vertrouwde wijze bij dit proces. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met André van Lavieren van bureau Captae B.V. op nummer +31 6 5144 7310

Personeelsmutatie WHC

Zo ook is de organisatie van WHC onder invloed van de dynamiek in de Gebouwde Omgeving en gaan Coen Wilbers per 1 april a.s. en Han Uenk per 1 mei a.s. onze organisatie verlaten. Wij vinden dit erg jammer. Uiteraard wensen wij hun heel veel succes en passie in hun nieuwe uitdaging.  Hartelijk dank voor jullie inzet!

Hun werkzaamheden zijn intern verdeeld en overgenomen door de collega’s.

 

Al enige tijd krijgen we met toenemende mate mooie energie en onderhoudsvraagstukken van onze klanten. Om deze groei te volgen hebben wij de vacature Energie Adviseur en Inspecteur / Adviseur Onderhoud openstaan. Gezien de huidige personeelsmarkt hebben wij gelukkig zicht op potentiële kandidaten die met ons in gesprek gaan. Zodra deze het team komen versterken stel ik deze graag aan u voor.

 

Hartelijke groet,

 

Erol Aksoy

 

 

Nieuws items

Even voorstellen onze nieuwe collega Rob Klaassen

Mijn naam is Rob Klaassen en sinds 2 juli ben ik gestart bij WHC B.V.  Mijn affiniteit met bouw en vastgoed kenmerkt zich door de...

Lees meer

Aardgasloos Wonen, gaat dat allemaal wel zo snel?

Door het aannemen van de wet “Voortgang Energie Transitie” is de verplichting om nieuwbouw woningen aan te sluiten op aardgas komen te vervallen. Dit betreft...

Lees meer

Afstudeerstage APiC (Asset Performance in Control)

Gedurende twintig weken heb ik stage gelopen bij WHC B.V. om de laatste fase van de opleiding Technische Bedrijfskunde af te ronden. Tijdens deze periode...

Lees meer

Makkelijk te realiseren energiebesparing en CO2-reductie

Kort geleden is WHC gevraagd om, in relatie tot energie besparen binnen de gebouwde omgeving, gesprekken tot stand te brengen tussen (technische) Nederlandse bedrijven en...

Lees meer

Actuele kennis van facilitair management en gebouwbeheer onontbeerlijk

Voor facilitair managers en verantwoordelijken is actuele kennis van facilitair management en gebouwbeheer onontbeerlijk. Op de Kennisdagen Facilitair management & Gebouwbeheer op 29 mei 2018...

Lees meer